رفتن به محتوا

تجهیزات تولیدی

شرکت آیین صنعت نگین پارسیان تولید کننده انواع قطعات وکیومی ، عایق به صورت ساده و پشت چسبدار با بکار گیری نیروی کاری متخصص و ماهر و مواد اولیه با کیفیت عالی تبدیل به رقیب قابل عرض در صنعت خودرو و غیر خودرو گردیده و عزم خود را جزم نموده تا تبدیل به یک برند موفق در زمینه تولید انواع عایق گردد.

شرکت آیین صنعت نگین پارسیان جهت آسانتر کردن فرایند خرید ،تولید و فروش ، ساختارهای استاندارد متناسب با کلیه صنایع فراهم نموده و خواهان سهولت و سرعت روند همکاری با مشتریان و تامین کنندگان می باشد.

شرکت آیین صنعت نگین پارسیان با هدف پیشرفت از طریق ارتقاء سطح کیفی قطعات تولیدی و صحه گذاری بر خواست مشتری اقدام به تجهیز آزمایشگاه و استفاده از تجهیزات مختلف تست در زمینه عایق ، ضربه گیر و ... بوده و قابلیت انجام تست های کشش 90 و 180 درجه و تست پارگی و مانایی فشار را دارد

شرکت آیین صنعت نگین پارسیان

شرکت آیین صنعت نگین پارسیان از سال 1385 با هدف تولید انواع قطعات وکیومی ، فومی ،اسفنجی ، نمدی و پارچه ای بصورت ساده و پشت چسبدار ، مونتاژکاری ، نایلون شیرینگ حبابدار بصورت رول و پاکت وکشدوزی بصورت چاپدار و ساده و سلیفون های چسبدار ،چسبهای شیشه ای در رنگ و عرض متنوع آغاز به کار نموده است.

هنوز نظری ارسال نشده است، صدای خود را در زیر اضافه کنید!


یک نظر اضافه کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌ های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *